24 grudnia 2016

Życzenia + wyjaśnienie

Witam cieplutko!
Piszę do was nie dlatego, że mam napisany jakiś one-shot, rozdział, miniaturkę, cokolwiek. Chciałam złożyć życzenia z okazji Świąt Bożego Narodzenia 2016!
Mam nadzieję, że ten wolny czas spędzacie w ciepłych miejscach z najbliższymi, z daleka od chorób i wszelkich nieprzyjemności. Życzę Wam, najszczerzej jak potrafię, samych dobroci w życiu, luzu od obowiązków, które męczą na co dzień, szczęścia i zdrowia. Liczę na to, że rok 2017 będzie dla Was dobry i że spotka was wszystko, co najlepsze ❤❤❤

Teraz trochę mniej przyjemna sprawa, czyli wyjaśnienia:

Od października nie pojawiło się tutaj nic. Boję się przyznać, ale chyba to będzie tak wyglądać. Przez pewien okres będziecie mogli czytać na lost stars naprawdę dobre prace, którymi będę szczycić się jak dumna mama, a przez drugi czas nie pojawi się tu nic. Nie chcę wstawiać niczego, z czego nie będę zadowolona chociaż na 90% i mam ogromną nadzieję, że to mi wybaczycie. Obiecuję wam, foczki, że już za niedługo zajmę się pisaniem i wrócę z łapiącymi za serce pracami!
Trzymajcie się i jeszcze raz, wesołych Świąt!

4 komentarze:

  1. Nie jestem najlepsza w składaniu życzeń, ale chciałabym Ci życzyć sytuacji, które do Twojego życia wniosą uśmiech i szczęście, przede wszystkim zdrowia i dużo wolnego czasu na rozwijanie swoich zainteresowań <3
    A co do wyjaśnień, to nawet nie musisz się tłumaczyć, bo wydaje mi się, że każdy potrafi zrozumieć Twoją nieobecność. A nawet jeśli nie każdy, to ja na pewno <3
    Mogę czekać na Twoje prace, ile będzie trzeba, więc nie przejmuj się :)
    Wesołych świąt <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Postaram się szybko wrócić z dobrą pracą <3

      Usuń
  2. Wydaje mi się że masz rację, lepiej coś dodać raz na tak zwany ruski rok i być dumnym ze swoje pracy, niż tak jak u mnie, wrzucam często posty, a są naprawdę przeciętne...
    Spokojnych, rodzinnych świąt oraz dobrego nowego roku!

    http://opowiadaniaazjatyckiejwariatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia! ^^
      Twoje posty nie są przeciętne - piszesz naprawdę ładnie, a każda praca inna i ciekawa <3

      Usuń

Obserwatorzy

Theme by Ally | Panda Graphics | Credit x